آرشیو پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۵۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

تحویل 200 دستگاه خودروی «سراتو» به پلیس انتظامی تهران بزرگ

با حضور فرمانده ناجا 200 دستگاه خودروی جدید«سراتو» به ناوگان پلیس انتظامی تهران بزرگ تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش فرماندهان انتظامی استان تهران و تحویل 200 خودروی جدید به پلیس پایتخت، در جمع خبرنگاران گفت: به علت نیاز پلیس به بازسازی ناوگان خودرویی، با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح و از آنجا که «سراتو» تولید داخل است این خودرو به ناوگان خودرویی ما اضافه شد.

اشتری افزود: خودروی «سراتو» فعلادر پلیس راهور و پلیس انتظامی به ویژه بزرگراه های شهر تهران مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در صورت تایید تست نهایی در ماموریت ها، در همه کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از خودروهای «بنز» تا زمانی که مجوز داریم استفاده می کنیم و کم کم از رده خارج می شوند.

فرمانده ناجا همچنین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: نیروی انتظامی اقدامات لازم اولیه را برای هرچه بهتر و با امنیت تر برگزار شدن مراسم 22 بهمن انجام داده است که این برنامه ها در تهران و مراکز سراسر استان ها از قبل تا پایان مراسم عملیاتی می شود.

وی درباره عملکرد پلیس تهران بزرگ در 10 ماه گذشته، گفت: در همه شاخص ها بهبود داشته ایم و اقدامات صورت گرفته بسیار ارزشمند بوده است و در نظر گرفتن شاخص ها نشان می دهد که حرکت رو به جلو بوده است و امیدواریم میزان رضامندی مردم از پلیس همچنان بالاباشد چون اعتماد مردم به پلیس بزرگترین پشتوانه پلیس است.

اشتری درباره حادثه ملارد و شهادت یکی از ماموران، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری که صورت گرفت در کمتر از 24 ساعت مجرم مسلح دستگیر شد و امیدوارم دستگاه قضایی نیز بسیار سریع درباره این متهم سابقه دار تصمیم گیری کند.

وی همچنین درباره برنامه های پایان سال پلیس، تصریح کرد: با توجه به حضور مردم در مراکز خرید و افزایش خریدهای شهروندان، حضور ماموران پلیس در مراکز خرید بیشتر می شود.