آرشیو پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۵۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

عامل شهادت مامور انتظامی ملارد در خرمدشت کرج دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این استان و همکاری ماموران پلیس ویژه غرب استان تهران عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در شهرستان ملارد 24 ساعت بعد از انجام قتل در خرمدشت کرج دستگیر شد.

سرتیپ بخشعلی کامرانی صالح در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: گروهبان یکم «علی احمدی نژاد» یکی از ماموران کلانتری شهرستان ملارد در ساعت 11 روز دوشنبه در حین انجام ماموریت مورد اصابت گلوله یک راننده فراری قرار گرفت که به فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: روز دوشنبه ماموران گشت کلانتری ملارد در حال گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری مشکی رنگ مشکوک شدند.

وی با اشاره به دستور ایست ماموران کلانتری به این خودرو ادامه داد: راننده خودرو بعد از توقف در حاشیه آزادراه در حالی که ماموران در حال نزدیک شدن به خودرو بودند ناگهان با بیرون آوردن یک قبضه سلاح کمری اقدام به شلیک به سمت هر دو مامور کرد که در این درگیری سرباز نیروی انتظامی از ناحیه پا مجروح و مامور کلانتری که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.وی با بیان اینکه سرنشینان خودرو پس از حادثه متواری شدند، گفت: بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران قرار گرفت که مشخص شد که به منطقه خرمدشت کرج متواری شده اند.

کامرانی صالح افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی البرز و همکاری پلیس ویژه غرب تهران متهم در داخل منزل یکی از بستگانش در منطقه خرمدشت کرج به محاصره پلیس درآمد.

وی ادامه داد: قاتل دوباره به سوی ماموران انتظامی تیراندازی کرد که با اصابت گلوله ماموران مصدوم و به همراه همدستش دستگیر شد. از قاتل یک قبضه سلاح کمری به دست آمد.