آرشیو پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۸
صفحه اول
۱

خبرهای خوش درباره انهدام گروه های تروریستی

وزیر اطلاعات گفت: در آینده خبرهای خوشی از آخرین اقدامات انجام شده به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس، سیدمحمود علوی روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آینده خبرهای خوشی از آخرین اقدامات انجام شده به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) که با بیداری و هوشیاری هرگونه حرکت برای آسیب زدن به کشور را قبل از اقدام، خنثی می کنند، اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خبر خوشی برای مردم درباره انهدام گروه های معاند و تروریستی دارید، تصریح کرد: خبرهای خوشی داریم، ولی هنوز موقع گفتنش نرسیده است؛ ان شاءالله همکاران انجام دهند اطلاع خواهیم داد.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات چه تمهیداتی اندیشیده اید و آیا کمیته خاصی در این رابطه تشکیل داده اید یا خیر، خاطرنشان کرد: این که طبیعی است وزارت اطلاعات نه الان بلکه مدت ها پیش برای این که ان شاءالله انتخابات آرام، کم حاشیه چه از نظر امنیتی و چه از نظر سیاسی و اجتماعی داشته باشیم، با همکاری سایر نهادهای دخیل و اثرگذار در مساله امنیت و سلامت انتخابات، کار خود را شروع کرده است.

وی اضافه کرد: ستاد انتخابات را هم در وزارت اطلاعات برای انجام وظایف مربوط به این وزارتخانه تشکیل داده ایم و همکارانمان در سطح کشور کارشان را شروع کرده اند.