آرشیو پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۸
جامعه
۱۷

حق با شماست

90 را زودتر پخش کنید

یک شهروند: چرا زمان پخش برنامه پرطرفدار نود به ساعت 12 شب موکول شد و این امر باعث محروم ماندن بسیاری از بینندگان این برنامه از تماشای آن شده است.

ترافیک سنگین میدان سبلان

محمدپور از تهران: ترافیک سنگین در میدان سبلان و نبود کنترل این منطقه به دست پلیس راهنمایی و رانندگی کلافگی رانندگان را پی دارد و از مسئولان درخواست می شود فکری به حال این منطقه کنند.

دعوا سر جای پارک خودرو

جعفری از تهران: در خانی آبادنو شهرک شریعتی، کوچه شهید عادل پدرام تمامی پارکینگ های ساختمان ها به منازل مسکونی تبدیل شده اند و شهرداری هیچ نظارتی ندارد. این درحالی است که به علت کمبود فضای پارک خودروها، دعوا و نزاع همیشه وجود دارد.

پاسخ به یک پیام

با عنایت به درخواست شهروند محترم مندرج در روزنامه جام جم مورخ 1/11/95 مبنی بر «تعدادی از کارگران شهرداری» که متن پیام شهروند محترم به شرح ذیل بود:

(ما کارگران شهرداری منطقه 2 ناحیه 1 تهران محل اسکان نامناسبی داریم و ساختمان محل اقامت ما در محل کار، فاقد گاز و امکانات است) به استحضار می رساند: ساختمان اسکان کارگری این ناحیه جدیدالاحداث بوده و در پیگیری های ناحیه خط لوله گاز، تا محل اسکان مذکور رسیده و طی چند روز آتی کنتور گاز روی علمک موجود نصب می گردد. مراتب جهت هر گونه بهره برداری به حضورتان ایفاد می گردد.