آرشیو پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۸
حوادث
۱۹

مرگ عامل شهادت مامور پلیس ملارد در بیمارستان

عامل شهادت مامور پلیس ملارد که در جریان عملیات دستگیری هدف گلوله ماموران قرار گرفته بود، در بیمارستان مرد.

به گزارش جام جم، این متهم جوان به نام سعید که پیشینه های مختلف کیفری داشت، روز دوشنبه پس از سرقت خودروی پژو در میدان ساعت سه راهی مارلیک توقف کرده بود که ماموران کلانتری 12 مارلیک به او ظنین شدند. گروهبان علی احمدنژاد و سرباز وظیفه ای که همراه او بود، از متهم مدارک خودرو را خواستند که سارق با رها کردن خودرو از محل فرار کرد. ماموران به تعقیبش پرداختند و متهم نیز با سلاحی که همراه داشت به سمت آنها شلیک کرد و با سرقت خودروی پلیس گریخت.

در جریان این تیراندازی مرگبار، گروهبان جوان به شهادت رسید. ماموران در جست وجوی قاتل مسلح بودند که سه نفر از افراد مرتبط با وی بازداشت شدند. ماموران سرانجام بعدازظهر سه شنبه او را در خانه خواهرش در خرمدشت کرج شناسایی کردند و با دستور قضایی به آنجا اعزام شدند. متهم زمانی که متوجه شد در محاصره ماموران گرفتار شده است، مقاومت کرد اما در جریان درگیری با ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران هدف شلیک گلوله قرار گرفت و بشدت مصدوم شد. او بازداشت و برای درمان از بیمارستان مدنی کرج به بیمارستان تامین اجتماعی شهریار منتقل شد تا پس از بهبود مورد تحقیق پلیس آگاهی قرار بگیرد اما این متهم به قتل دیروز به دلیل شدت صدمات در بیمارستان فوت کرد.

جواد جبله، دادستان عمومی و انقلاب شهر ملارد درباره آخرین روند رسیدگی به این پرونده به جام جم گفت: با توجه به مرگ قاتل گروهبان شهید در بیمارستان، پرونده درباره وی مختومه اعلام می شود اما تحقیقات درباره سه نفری که با وی در ارتباط بوده و بازداشت شده اند، در پلیس آگاهی و مرجع قضایی ادامه دارد.