«بعد از توفان»، فیلمی تلخ و شیرین
جسیکا کیانگ
صحنه آغازین «بعد از توفان» اثر کارگردان ژاپنی هیروکازو کوریدا یکی از بهترین صحنه هایی است که این استاد درام های خانوادگی و درعین حال تعالی بخش تابه حال ساخته. این صحنه چیزی نیست جز مشاجره لفظی مادربزرگ و دختر بزرگش بر سر آماده کردن غذا و غرولند ملایم آنها درباره پسر/برادر تنبل و بی مسئولیتشان. این سکانس سرگرم کننده، بی درنگ به دل می نشیند -بی شک در صحنه آرایی و دکور چندان حرف تازه ای برای گفتن ندارد- با اینکه ضرب آهنگ دقیق آن را سخت می توان یافت اما تاثیری سرراست و بی واسطه دارد. «بعد از توفان» فیلمی است که شما را به داخل فرامی خواند و درحالی که شما در ورودی خانه دارید کفش هایتان را درمی آورید، برایتان سر میز شام جا باز می کند.
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.