آرشیو پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۴
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

انصاری فرد در لیست اروپایی قرار گرفت

پا ئولو بنتو، سرمربی پرتغالی المپیاکوس آتن درحالی اسامی 18 بازیکن را برای دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر عثمانلی اسپور ترکیه اعلام کرد که نام کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی نیز در میان آنها قرار دارد.

کریم انصاری فرد برای اولین بار حضور در لیگ اروپا با تیم المپیاکوس آتن را تجربه خواهد کرد و این احتمال وجود دارد تا برای دقایقی برابر حریف ترکیه ای به میدان رود. المپیاکوس امروز پذیرای تیم عثمانلی اسپور ترکیه است و بازی برگشت نیز 5 اسفند ماه برگزار خواهد شد. تیم برنده به جمع 16 تیم برتر لیگ اروپا راه خواهد یافت.

شکست ناباورانه سپیدرود در اراک

سپیدرود رشت در عین ناباوری در اراک برابر آلومینیوم این شهر تن به شکست داد.

هفته بیست وچهارم لیگ دسته اول فوتبال با دیدار تیم های آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک پیگیری شد که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید. محمدعلی اکبرخواه در دقیقه 61، تک گل این دیدار را به ثمر رساند تا شاگردان علی نظرمحمدی، دست خالی اراک را ترک کنند. سپیدرود با این شکست، 43 امتیازی باقی ماند، اما همچنان در صدر جدول لیگ دسته اول قرار دارد. با این نتیجه رقابت برای لیگ برتری شدن در لیگ یک داغ تر از قبل شد.

وریا به ذوب نرسید

وریا غفوری؛ مدافع کنار تیم استقلال که در نیمه اول بازی تیمش مقابل السد از ناحیه عضله دوقلو دچار آسیب دیدگی شد و بازی با پرسپولیس را هم از دست داد، به دلیل همین آسیب دیدگی بازی مقابل ذوب آهن را هم از دست داد و قطعا یکی از غایبان تیم منصوریان در این بازی است. استقلالی ها امیدوارند تا این بازیکن به آمادگی کامل برای حضور در مقابل الاهلی برسد و امکان استفاده از او در این بازی وجود داشته باشد.

طبقه دوم ورزشگاه آزادی رایگان نیست

طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس سپاهان رایگان نیست.

دیدار تیم های پرسپولیس سپاهان فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. برهمین اساس و در جلسه هماهنگی این بازی اعلام شد که طبقه دوم ورزشگاه آزادی در بازی فردا رایگان نخواهد بود. دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان امروز از ساعت 17:10 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.