آرشیو شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۵
فرهنگ و هنر
۱۶
موسیقی

ادامه همکاری افتخاری با ارکستر ملی

خواننده ارکستر ملی در آستانه تازه ترین تجربه خود با ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان از همکاری ادامه دار خود با این مجموعه سخن گفت.

علیرضا افتخاری که از چندی پیش به عنوان خواننده ارکستر ملی وارد مرحله ای تازه از فعالیت های موسیقیایی اش شده، در گفت وگو با مهر، ضمن اشاره به این حضور چند ماهه بیان کرد: حضور در مجموعه ارکستر ملی به عنوان خواننده تجربه ای بسیار لذت بخش است که امیدوارم بعد از این نیز ادامه داشته باشد. فعالیت کنار فریدون شهبازیان به عنوان یک آهنگساز و موسیقیدان کاربلد و همراهی با نوازندگان جوان و آینده دار موسیقی کشورمان تجربه ای منحصربه فرد است.

وی ادامه داد: من این روزها حال خوبی دارم، حالی که نمی توانم با زبان و سخن توصیف کنم. این حضور فارغ از هرگونه نگاه مالی، ابعاد معنوی گسترده ای برایم دارد و به خود می بالم که در مجموعه ارکستر ملی مشغول فعالیت هستم. این خواننده درباره برنامه های آینده خود در عرصه موسیقی گفت: بعد از کنسرت تهران بناست در شهرهای دیگر نیز کنسرت هایی را برگزار کنیم و تا آنجا که اطلاع دارم بیش از ده برنامه خواهد بود.این برنامه ها نه تنها من را خسته نمی کند بلکه انگیزه ام را برای ملاقات با دوستداران موسیقی در شهرستان ها مضاعف می کند و طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته همکاری من با ارکستر ملی ادامه خواهد داشت که جزئیات آن متعاقبا اعلام می شود. ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی علیرضا افتخاری ساعت21 و 30 دقیقه روز دوشنبه دوم اسفند ماه در تالار وحدت تهران تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند.