آرشیو سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۷۴
حوادث - اخبار کشور
۱۱

مرگ عابر پیاده در بزرگراه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ عابرپیاده در پی تصادف با سواری لیفان در بزرگراه صیاد شیرازی خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی به ایسنا گفت: شامگاه یکشنبه یک دستگاه سواری لیفان در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی در حال حرکت بود که در محدوده بزرگراه همت بعد از پل گیلان با یک عابر پیاده برخورد کرد.

رازقی افزود: عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه با بررسی علائم حیاتی، مرگ این عابر پیاده که مردی 40 ساله بود را به دلیل شدت جراحات وارده تایید کردند.

وی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: بررسی کارشناسان پلیس راهور نشان داد که عابر پیاده به دلیل عبور غیرمجاز از عرض بزرگراه به میزان 50 درصد و راننده سواری لیفان نیز به دلیل بی توجهی به مسیر مقابل به میزان 50 درصد در وقوع این حادثه مرگبار نقش داشتند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه عابران پیاده باید از محل مجاز و گذرگاه های عابر برای عبور از عرض معابر و بزرگراه ها استفاده کنند، افزود: رانندگان نیز باید حین رانندگی توجه کافی به مسیر مقابل خود داشته باشند.

تصادف مرگبار موتور و وانت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز از برخورد مرگبار یک دستگاه وانت با موتورسیکلت در بزرگراه شهید چراغی خبر داد.

سرگرد علی شریفی به ایسنا گفت: حوالی ساعت 16:30 دیروز یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید چراغی قبل از بزرگراه نواب بود که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه وانت برخورد و به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

شریفی با بیان اینکه راکب موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی بود، افزود: بررسی کارشناسان پلیس راهور نشان داد که عدم توجه به جلو از سوی راکب موتورسیکلت سبب بروز این حادثه شده است.