آرشیو سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۸۸۹۳
ورزش
۱۱

گوناگون

داورکاراته به شهدا پیوست

علی محسن پور از داوران آسیایی کاراته و نماینده سبک شوتوکان در استان مازندران و از جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس پس از تحمل سال ها درد و رنج مجروحیت به درجه رفیع شهادت نائل شد و به خیل شهدا پیوست.

نایب قهرمانی اسکی درآسیا

رقابت های اسکی قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا با کسب عنوان نایب قهرمانی ملی پوشان ایران در لبنان به پایان رسید.در این رقابت ها کره جنوبی به عنوان نخست آسیا رسید.

ملی پوش عراقی به نفت پیوست

علی صلاح، بازیکن عراقی که سابقه حضور در تیم ملی فوتبال عراق را هم در کارنامه دارد با تیم نفت آبادان به توافق نهایی رسید و رسما به این تیم پیوست.

چشمی به استقلال برمی گردد

روزبه چشمی که حضورش در تیم صبا منتفی شده است. این احتمال وجود دارد که او دوباره به تمرینات استقلال برگردد یا اینکه به تیمی برود که جای خالی دارد.

بازی فوتبال در کره ممنوع

دولت مالزی بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر کره شمالی در پیونگ یانگ را به دلایل امنیتی ممنوع کرد.تیم ملی مالزی دررقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا با تیم ملی کره شمالی همگروه است.

تیم فوتبال ساحلی گل کاشت

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین بازی خود از رقابت های قهرمانی فوتبال آسیا وانتخابی جام جهانی تیم افغانستان پدیده رقابت های امسال را با نتیجه 6 بر یک شکست داد.

خوردبین: به رضاییان بازهم فرصت دهیم

محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس با اشاره به وضعیت رامین رضاییان گفت: قراراست کمیته انضباطی باشگاه حکم بدهد اما نظر شخصی من این است که یک فرصت دیگربه این بازیکن بدهیم.

پیرلو: وراتی آینده فوتبال اروپاست

ستاره پیشین یوونتوس در تمجید از هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن گفت: وراتی بازیکن بزرگی است. او برای 20 سال بعد آینده فوتبال ایتالیا و اروپا هست و خواهد بود.پیرلوافزود: وراتی بیشتر ازمن دریبل می زند و بیشتر از من توپ را نگه می دارد. بهترین بازیکن امروز و فردای ایتالیاست.