آرشیو پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۷
ورزش
۱۸

برانکو به پرسپولیسی ها: می دانم که از گروهمان صعود می کنیم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که تجربه زیادی دارد، می داند این روزها بزرگ ترین مشکل تیمش مسائل روحی است. پرسپولیس در دیداری بسیار حساس مقابل الریان به تساوی رسید و نتوانست در ورزشگاه آزادی برنده باشد.

پس از این مسابقه، اتفاقاتی در پرسپولیس افتاد. علاوه بر انتقاد از تساوی، بعضی هواداران علیه طارمی شعار دادند و این بازیکن هم به آنها علامت هیس نشان داد. برانکو که می دید وضعیت دارد بحرانی می شود، در روزهای اخیر تلاش کرده، مشکلات تیمش را از بین ببرد و دوباره آرامش را به جمع قرمزها برگرداند. او برای بازیکنان صحبت های زیادی کرده و به آنها گفته، باید اتفاقات بازی با الریان را فراموش کنند. سرمربی قرمزها گفته است: آن بازی برای ما تمام شد و رفت. باید یک دیدار حساس، روز شنبه مقابل ماشین سازی برگزار کنیم. این مسابقه یک گام بلند دیگر در مسیر قهرمانی ماست. پس همه اتفاقات بازی الریان را فراموش کنید و تنها تمرکزتان روی بازی بعدی تیم باشد.

او همچنین به قرمزها گفته است: مطمئن هستم می توانیم از گروه خودمان صعود کنیم و بالا برویم. هنوز هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. دو مسابقه دیگر باقی مانده و باید هر دو دیدار را با برد پشت سر بگذاریم. پرسپولیسی ها پس از بازی با ماشین سازی، یک دیدار فوق العاده حساس در لیگ قهرمانان دارند که اگر این بازی را ببرند، شانس زیادی برای صعود خواهند داشت. آنها باید مقابل الهلال عربستان در قطر بازی کنند.

الهلال قوی ترین تیم گروه است و فعلا در صدر جدول گروه چهارم قرار دارد. پس از این بازی هم قرمزها باید به مصاف پدیده بروند که در این بازی به احتمال زیاد جشن قهرمانی شان کامل می شود.