آرشیو یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۹
ورزش
۱۸

گل دقیقه 97؛ تقدیم به دون سیلویو

دربی میلان 2 بر2 مساوی شد

میلان با گل دقیقه 97 زاپاتا از یک شکست حتمی برابر اینتر فرار کرد و بازی 2 بر صفر باخته را به تساوی کشاند؛ بهترین هدیه برای سیلویو برلوسکنی، مالک سابق روسونری ها.

اینتر پس از شکست عجیب در زمین کروتونه به مصاف میلانی آمده بود که با شکست 4 بر صفر پالرمو، روحیه ای فوق العاده داشت. پیروزی برای هر دو تیم از جهت کسب سهمیه لیگ اروپا بسیار حیاتی بود، با این حال شرایط برای آبی و سیاه ها بهتر رقم خورد. اینتر در همان نیمه اول 2 گل به میلان زد تا کار را یکسره کند. کاندروا در دقیقه 36 و ایکاردی 44 زننده دو گل اینتر بودند.

میلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و برای جبران یکی از گل های خورده تا دقیقه 83 انتظار کشید. این گل را رومانیولی روی سانتر سوسو وارد دروازه اینتر کرد. در ادامه بازی به دقیقه 97 رسیده بود که میلان صاحب کرنر شد، کرنر ارسالی سوسو را زاپاتا از دهانه دروازه به گل تبدیل کرد در حالی که ابتدا گمان می رفت توپ او پس از برخورد با تیر افقی روی خط فرود آمده باشد، داور با کمک سیستم خط دروازه اعلام گل کرد تا میلان بازی 2 بر صفر باخته را در دقایق پایانی به تساوی بکشاند.

تابلوی نتایج فوتبال اروپا

هفته 33 لیگ برتر انگلیس

تاتنهام 4- پورتموث صفر/ واتفورد یک- سوانسی صفر/ استوک سیتی 3- هال سیتی یک/ ساندرلند2- وستهام 2 / اورتون 3- برنلی یک/ کریستالپالاس 2- لستر 2

لالیگا- هفته32

دپورتیو لاکرونیا2- مالاگا صفر/ خیخون 2- رئال مادرید3 /

سری آ ایتالیا- هفته 32اینتر2- میلان 2 / جنوا 2- لاتزیو 2 / پسکارا صفر- یوونتوس 2 / رم یک- آتالانتا یک/ پالرمو صفر- بولونیا صفر/ کالیاری 4- کیه وو صفر/ تورینو یک- کروتونه یک/ فیورنتینا یک- امپولی 2