آرشیو چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۳۷۸۶
اقتصاد
۵

ویژه

با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت کاشی پردیس آباده افتتاح می شود

در مراسمی با حضور رییس جمهوری کشورمان طرح کاشی آباده با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح می شود و با عرضه محصولات خود، به ظرفیت تولید این کالا در کشورمان می افزاید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، شرکت کاشی آباده با دریافت 9 میلیون و 300 هزار یورو تسهیلات ارزی، معادل 325 میلیارد ریال، به عنوان سرمایه ثابت و 40 میلیارد ریال سرمایه در گردش به بهره برداری می رسد و برای 150 نفر شغل ایجاد می کند.

برگزاری مجمع عمومی سالانه انجمن مدیریت ایران

مجمع عمومی سالانه انجمن مدیریت ایران و همچنین مراسم تقدیر از نقش آفرینان مدیریت در تاریخ 28 فروردین 1396 در محل دانشگاه خاتم و با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جمعی از استادان و مدیران عضو انجمن مدیریت ایران برگزار شد. در این جلسه مهندس پرویز بیات، دبیرکل انجمن مدیریت ایران ضمن خوشامدگویی، به ارایه گزارشی از عملکرد انجمن مدیریت ایران در سال 1395 و همچنین 60 سال فعالیت این انجمن پرداخت.

بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

مدیرعامل بانک ملت با حضور در محل برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، از غرفه گروه مالی ملت و چند غرفه دیگر در این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این بازدید که حسن روستا، عضو هیات مدیره و چند تن از مدیران ارشد بانک نیز وی را همراهی می کردند، از بخش های مختلف غرفه گروه مالی ملت دیدن و با کارشناسان شرکت های مختلف این گروه، گفت وگو کرد. وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های نمایشگاه برای بازاریابی محصولات تصریح کرد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت خوبی برای بانک و شرکت های وابسته به آن است تا نسبت به جذب مشتریان جدید و دارای ظرفیت، اقدام کنند.