آرشیو دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۶
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

بازگشت مایدا به والیبال ایران در ابهام

قرارداد مایدا چیچیچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی والیبال بانوان ایران فروردین به پایان رسید. وی بعد از مسابقات نوجوانان دختر آسیا که به میزبانی چین در تاریخ 23 اسفند به پایان رسید، به کشورش بازگشت.

در حالی که مایدا گفته بود برای صحبت با مسئولان فدراسیون درخصوص ادامه همکاری فروردین به ایران سفر خواهد کرد، این اتفاق رخ نداد و بازگشت وی در هاله ای از ابهام قرار دارد. فدراسیون والیبال ایران برای ادامه همکاری با مایدا چیچیچ قرار است بررسی بیشتری انجام دهد و در صورت توافق، وی به ایران سفر می کند.

محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال در این باره گفت: ما فعلا منتظر هستیم کارهای فدراسیون انجام شود. باید همه جوانب کار مثل مسائل فنی را بررسی کنیم بعد تصمیم بگیریم. شاکله تیم ملی در حال حاضر با تیم بانک سرمایه تمرین می کند که قرار است در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کند. فعلا مشکلی برای تیم ملی نداریم، اما برای آمدن مایدا،به بررسی بیشتری نیاز داریم. با داورزنی هم صحبت کرده ایم و منتظر هستیم جواب نهایی را به ما بدهد. دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که در صورت همکاری نکردن با مایدا گزینه دیگری پیش رو دارید یا خیر، عنوان کرد: فعلا با گزینه ای صحبت نکرده ایم.