آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۸۴
سیاسی
۳

دادستان کل کشور: ویژگی بابک زنجانی دروغگویی است

دادستان کل کشور درخصوص اظهارات اخیر مشاور وزیر نفت که گفته بابک زنجانی مدعی است می تواند پول ها را در تاجیکستان پرداخت کند گفت: یکی از ویژگی های بابک زنجانی دروغگویی است، و الا اگر بخواهد برگرداند به نظر من هیچ منعی ندارد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری افزود: یک وقتی از ناحیه وکیل زنجانی مطلع شدم که وی قصد دارد کمک کند تا پول ها برگردد. تا جایی که برای مان مقدور بود و از لحاظ قانونی توانستیم، مساعدت، کمک و همراهی کردیم تا وجوه برگردد، اما دیدیم اینها دنبال فریبکاری های خودشان هستند.

وی درباره نتیجه فهرست دومی که دادستانی کل کشور درباره مدیران دوتابعیتی به وزارت اطلاعات ارسال کرد، گفت: طبق اطلاعاتی که داریم، وزارت اطلاعات در حال بررسی و کار روی لیست دومی است که برایشان ارسال کردیم. این لیست شامل 52 نفر بود و طبق اطلاعی که داریم وزارت اطلاعات در حال بررسی است و هنوز پاسخ ما را نداده اند.

منتظری درخصوص پرونده های تشکیل شده در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری گفت: یک تعداد پرونده در ارتباط با تخلفات انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده که برخی در تهران و برخی هم در مراکز استان ها رسیدگی می شود. در مجموع پرونده های تشکیل شده در این حوزه نگران کننده نیست.