آرشیو یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۳۸۰۰
اقتصاد
۷

ویژه

سینا، سوم تراکنش های موفق شتابی شد

بانک سینا رتبه سوم تراکنش های موفق شتابی در سال 95 را کسب کرد. به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در گزارشی که از سوی بانک مرکزی مبنی بر عملکرد سوییچ بانک ها در سال 95 منتشر شد، بانک سینا در بین 35 بانک مورد بررسی، رتبه سوم از لحاظ درصد تراکنش های موفق شتابی را کسب کرده است. بر اساس این گزارش عملکرد بانک سینا در حوزه تراکنش های موفق، نسبت به سال گذشته 12/0 درصد بهبود یافته است که حاکی از بازنگری در روال ها و پایش مستمر وضعیت سیستم های بانکداری الکترونیک در این بانک است.

جذب سرمایه های خارجی یکی از اولویت های کرج است

شهردار کرج با بیان اینکه مدیریت شهری ایران کوچک طی چهار سال گذشته بر این مهم تاکید داشته که بر اساس عدالت محوری و عمل به اقتصاد مقاومتی خدمات رسانی به شهر و شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهد گفت: خصوصی سازی و جلب مشارکت بخش خصوصی جهت تامین منابع پایدار درآمدی و همچنین تسریع در روند پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و... با حفظ کیفیت طرح ها از دیگر اصول مدیریتی این مجموعه بوده است.

باید برای تامین مالی طرح های صنعتی بکوشیم

علی اشرف افخمی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: شعب بانک صنعت ومعدن باید در مسیر تامین مالی طرح های صنعتی نظیر فولاد، پتروشیمی و نیروگاه ها و افزایش توان تولید و اشتغال در کشور بیش از پیش بکوشند و باجدیت در به کارگیری سیستم core banking، رفع چالش ها و مغایرت های سیستم در کوتاه ترین زمان، فاینانس پروژه های بزرگ، افزایش اعتماد به نفس و کار حرفه ای و گروهی را سرلوحه فعالیت های خود سازند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، افخمی در سفر به شهر مشهد و طی دیداری با همکاران سرپرستی و شعبه بانک در این شهر ضمن تاکید بر لزوم آموزش و افزایش سطح دانش نیروها خواستار تقویت بخش ارزی شعبه شده و آن را حایز اهمیت توصیف کرد.