آرشیو سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۳۸۰۲
هنر و ادبیات
۱۲

خبر کوتاه

سریال کیانوش عیاری نیمه اول خرداد کلید می خورد

حسن آقاکریمی، مدیرتولید سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری درباره تولید این سریال بیان کرد که با قطعی شدن لوکیشن سریال در چند روز آینده، سریال عیاری در نیمه اول خردادماه کلید می خورد. او درباره مراحل فعلی تولید این مجموعه توضیح داد: «در حال حاضر در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و با بازیگران مذاکره می کنیم که از جمله آنها می توان به ابوالفضل پورعرب، امیر جعفری، ناصر هاشمی، مهران رجبی، نازنین فراهانی و فریبا کامران اشاره کرد.» مهر

کنسرت تک نوازی پشنگ کامکار در تالار وحدت

پشنگ کامکار، آهنگساز و نوازنده سنتور پنجم خرداد ماه در تالار وحدت تهران کنسرت تک نوازی برگزار می کند. او در این برنامه اثر «بارانه» را که یکی از موفق ترین آثار تک نوازی این ساز است به اجرا درمی آورد، در بخش پایانی این اجرا نیز سیاوش کامکار و نیریز کامکار، پدر را در اجرای این کنسرت همراهی خواهند کرد.

آثار 40 هنرمند در پردیس ملت

نمایشگاه «رویکردها و گرایش ها در هنر معاصر ایران» عصر پنجشنبه بیست ویکم اردیبهشت در گالری پردیس ملت افتتاح می شود. در این نمایشگاه آثار 40 هنرمند جوان و نسل میانی که هر یک از زاویه ای مختص به خود در هنر معاصر ایران نقش آفرینی می کنند ارایه خواهد شد. این نمایشگاه تا نوزدهم خرداد در پردیس سینما گالری ملت دایر خواهد بود.