آرشیو چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۱
ورزشی
۲۳
چهره

منشا: قرارم با هواداران در زمین فوتبال

در حالی که روزهای گذشته اتفاقات زیادی در مورد قرارداد داخلی گادوین منشا با پرسپولیس افتاده بود و این بازیکن در مصاحبه ای پرسپولیسی شدن اش را تکذیب کرده بود، مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از بازی با الوحده به وعده خود عمل کردند و با انتشار عکسی از منشا و علی اکبر طاهری، سند قرارداد این بازیکن با سرخ پوشان را منتشر کردند.

مهاجم نیجریه ای پرسپولیس دیروز در گفت و گو با تسنیم صحبت های متفاوتی داشت و با اظهار خوشحالی از حضور در این تیم گفت: «پرسپولیس بهترین انتخاب من بود و هر بازیکن دیگری هم جای من بود به این پیشنهاد نه نمی گفت. فکر نمی کنم این خبر برای کسی سورپرایز باشد. پرسپولیس انتخاب خیلی وقت پیش من است و در حال حاضر از اینکه قراردادم با این باشگاه نهایی شده حس متفاوتی نسبت به گذشته دارم. فقط می توانم بگویم همه چیز عالی است. قرارم با هواداران پرسپولیس باشد در زمین فوتبال.»

گادوین منشا در خصوص مشکلات پیرامون قراردادش با پرسپولیس ادامه داد: «مشکلی وجود نداشت. نمی دانم چرا قرارداد من با پرسپولیس این همه سر و صدا و حرف وحدیث به وجود آورد در حالی که من در ایران فقط یک انتخاب داشتم و آن هم پرسپولیس بود. نه تنها استقلال بلکه خیلی از تیم های ایرانی به من پیشنهادات خوبی دادند اما من بهترین انتخاب را داشتم.»

او در خصوص صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا افزود: «پرسپولیس تیم بزرگی است و در آسیا جزو بهترین هاست. ما تیم خیلی خوبی داریم که یکی از مدعیان جدی قهرمانی در آسیاست و امیدوارم در این تیم بتوانم به این افتخار دست پیدا کنم. درخشش در این تیم مسیر مرا برای رسیدن به پیراهن تیم ملی نیجریه هموارتر خواهد کرد.»