آرشیو سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۸۶۵
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•سفر پرمخاطره با مترو: شهردار تهران تا به حال ساعت هفت صبح به کدام یک از ایستگاه های مترو رفته و از نزدیک شاهد ازدحام مسافران و اینکه با چه مشکلاتی به ترن ها سوار یا پیاده می شوند، بوده است؟ راه اندازی و گسترش خطوط مترو افتخار نیست، بلکه تامین قطار و اینکه مسافران به موقع و بدون دغدغه به مقصد برسند، مهم و افتخارآمیز است.

از مسافران دائمی خط یک مترو

•برگزاری مراسم نیمه شعبان در محله میخچه گران گرگان: مراسم باشکوه نیمه شعبان به وسیله هیئت امنا و متولیان مسجد ثارالله میخچه گران گرگان در خیابان شهدا، لاله ششم برگزار شد و شمار قابل توجهی از ساکنان و محله های دیگر در این جشن حضور یافتند و با استقبال خوبی همراه بود.

محمدکریم بلند از گرگان

•جاده هراز را دریابید! جاده هراز قدیمی است و ظرفیت این همه خودرو را ندارد و به دلیل اینکه جاده کم عرض است و آمدوشد در آن به سختی انجام می گیرد، ترافیک سنگینی ایجاد می شود و مسافران و رانندگان مجبورند ساعت ها وقتشان در راهبندان هدر برود. ماموران راهنمایی و رانندگی هم فقط با دوربین توقف و سرعت خودروها را ثبت و جریمه می کنند، اما برای بازگشایی جاده هیچ کاری انجام نمی دهند. جاده هراز باید به طور اساسی و اصولی دوبانده شود. لطفا کارها را به دست دلسوزان و کاردان ها و کاربلدها بسپارید تا شاهد پیشرفت ساخت وساز باشیم، نه اینکه برای ساخت وساز سال ها وقت و سرمایه هدر برود، اما کارها به کندی و بدون پیشرفت انجام شود.

سمیر و سمانه

•ترافیک بدون سابقه: چهارشنبه، 20 اردیبهشت، ساعت 19 مسیر میدان بهارستان- میدان شهدا را دوساعت در ترافیک این محور که بدون سابقه هم بود، در راه بودیم. درحالی که هرروز 10 دقیقه ای این مسیر را طی می کردیم. دلیل ترافیک آزاردهنده و کلاف سردرگم چه بود؟

زهره. ف

•ایجاد اشتغال: نبود شغل مناسب باعث شده بیشتر جوانان به شغل های کاذب از جمله رانندگی و مسافرکشی، دست فروشی و تراکت پخش کنی روی بیاورند. امیدواریم رئیس جمهور آینده بیشتر به فکر جوانان تحصیل کرده و بی کار باشد.

ارسلان صباحی