آرشیو سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۸۶۵
ورزش
۱۸

رشد 73 درصدی خصوصی سازی باشگاه ها در این دولت

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان، از رشد 73 درصدی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور در چهار سال خبر داد. امیررضا خادم یکشنبه شب در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیاد استانی گلستان گفت: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان حمایت از بخش خصوصی و باشگاه داری است تا با ترغیب این بخش، از ورزش حمایت بیشتری به عمل آید.

باشگاه های استقلال و پرسپولیس چند سال قبل با بدهی بیش از صدمیلیاردتومانی تا آستانه فروپاشی پیش رفتند؛ درحالی که از بودجه دولتی هم استفاده می کردند؛ اما اکنون خودشان درآمدزایی می کنند و بدهی کلان ندارند و خوشبختانه در نتیجه گیری نیز موفق عمل کرده اند؛ در صورتی که این باشگاه ها کاملا خصوصی شوند، نتایج بهتری هم حاصل خواهد شد.

او به توسعه ورزش زنان در چهار سال گذشته اشاره کرد: پارسال برای نخستین بار در المپیک یک بانوی ایرانی موفق به کسب مدال شد و اکنون سالن های ورزشی زیادی در اختیار زنان قرار گرفته است. می خواهیم معاونت ورزش بانوان در ادارات کل استان ها را ایجاد کنیم. این مهم علاوه بر تسهیل ورزش زنان باعث خواهد شد تا آنها در شورای معاونان استان ها نماینده داشته باشند.