آرشیو سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۱۴
احزاب
۶
سوژه روز

نیازمند بازنگری در برخی وزارتخانه ها هستیم

منبع: ایلنا

حسین کاشفی با اشاره به رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این حرکت مردم پیام بسیار مهمی داشت و نشان داد با یک بینش پای صندوق رای آمدند و خواستار شفافیت، تعامل، مذاکره، صلح جویی و فاصله گرفتن از برخورد خشن هستند، در این میان دو بینش اخلاق و بداخلاقی مطرح شده و مردم این را احساس کردند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با اشاره به سیاست خارجی دولت روحانی گفت: سیاست خارجی و برجام با موفقیت انجام شد و برجام توانست قطعنامه های تحمیل شده را خنثی یا کاری کند که آنها کارایی لازم را نداشته باشند که در پی آن روند عادی سازی در بحث مناسبات مالی، بیمه و کشتیرانی برقرار شد. کاشفی در رابطه با ویژگی کابینه دوازدهم گفت: انتظار مردم این است که دولت ارتباط بیشتری با مردم داشته و همچنین پاسخگوی مردم باشد و تکریم ارباب رجوع را دنبال کند و دولت الکترونیک اجرایی شود تا مردم وقت زیادی صرف نکنند و بدون واسطه کار خود را انجام دهند.

او افزود: نیازمند بازنگری در برخی وزارتخانه ها هستیم و باید در برخی موارد وزرا تقویت شوند و با توجه به مطالبه مردم برای شفافیت دولت باید این مسائل را سریع تر در دستور کار خود بگذارند. او تاکید کرد: دولت باید در زمینه صادرات و سرمایه گذاری تلاش بیشتری داشته باشد تا بتوانیم مسائل اقتصادی را موثرتر پیگیری کنیم.