آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۱
ورزش ایران
۱۰

حاشیه جدید هندبال استعفای تاریخ گذشته رحیمی

برخی کاندیداهای ریاست فدراسیون هندبال معتقدند، با توجه به اعلام انصراف رسمی علیرضا رحیمی از کاندیداتوری انتخابات ریاست فدراسیون هندبال، حضور وی در این انتخابات نقض قانون بوده است.

این گروه حتی تصویر نامه استعفای رئیس فدراسیون هندبال را رسانه ای کرده اند و درخواست رسیدگی به این موضوع را از سوی وزیر ورزش دارند. البته خود رحیمی نظر دیگری دارد. رئیس فدراسیون هندبال در واکنش به این اقدام نامزدهای انتخاباتی در انتشار نامه استعفای او بعد از دو ماه و نیم گفت: بله! من در آن مقطع انصراف دادم، اما بلافاصله نامه را پس گرفتم و اعلام کردم، قصد دارم همچنان در انتخابات شرکت کنم. نامه را وارد دبیرخانه نکنید. من نامه را تاریخ زدم، اما در وزارت ورزش شماره نشد. درحال حاضر هم نامه انصراف من موجود است، اما نامه ای از وزارت وجود ندارد.

رحیمی که با تسنیم صحبت می کرد، افزود: دبیر مجمع انتخابات فدراسیون هندبال آقای حیدری بوده و اگر نامه ای به دست وی می رسید، باید عمل می کرده است. من انصراف دادم، اما دوستان مرا منصرف کردند و نامه را وارد سیستم نکردیم و حتی به دست وزیر هم نرسید. حالا نمی دانم داستان چیست که برخی این موضوع را مطرح کردند.