آرشیو پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۲
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*حسن امن زاده پیشکسوت کشتی کشور و همدوره عبدالله موحد که پدر شهید اصغر امن زاده نیز است به دلیل عارضه قلبی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان لاله تهران بستری شد. سرویس ورزشی کیهان برای این پیشکسوت گرانقدر کشتی آرزوی سلامتی و طول عمر دارد.

*جلسه هیات رئیسه جودوی آسیا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی بزرگسالان در کشور هنگ کنگ برگزار شد که بر اساس آن میزبانی سمینار مربیگری جودو و جام باشگاه های آسیا به ایران سپرده شد. طبق مصوبات صورت گرفته در این جلسه در سال 2017 سمینار مربیگری آسیا در ایران برگزار خواهد شد و میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال 2018 به ایران سپرده شد.

*تیم دوبل بوچیای کشورمان با نتیجه 6 بر 3 برابر تایلند به برتری دست یافت. تیم ملی دو نفره ی بوچیا در کلاس سه، با ترکیب حسین جعفری و راضیه کاظم پور، با شکست تیم تایلند در مرحله مقدماتی موفق به کسب نخستین برد کاروان اعزامی کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه بوچیا 2017 شد. رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حضور 80 ورزشکار از کشورهای استرالیا، چین، چین تایپه، هنگ کنگ، ایران، ژاپن، کره، ماکائو، مالزی، سنگاپور و تایلند از دیروز آغاز و تا 7 خرداد ادامه خواهد داشت. تیم ملی بوچیا کشورمان با ترکیب فرشید داغستانی، فهیمه عباسی، رضا محمدی پناه، راضیه کاظم پور، حسین جعفری، فرشید استجلو، مریم ملکی فلاح و جمیله فلاح در این مسابقات حضور یافته است.