آرشیو یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۴
حوادث
۱۹

مرگ مرد جوان در هاله ابهام

همزمان با مرگ مشکوک مرد جوان که احتمال می رود به تب کنگو مبتلا شده است، تحقیقات قضایی آغاز شد.

به گزارش جام جم، ساعت 15 و 39 دقیقه جمعه یکی از ماموران کلانتری 112 ابوسعید با محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک مردی 27 ساله در یکی از بیمارستان های تهران خبر داد.

در این مرحله با هماهنگی قضایی تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از مرگ این جوان آغاز شد. ماموران با تحقیقات اولیه از خانواده این جوان در بیمارستان متوجه شدند او زمانی که به خانه بازگشته حالش بد شده و بعد از آن توسط خانواده اش به درمانگاه محل زندگی اش رفته است.

در ادامه بررسی ها معلوم شد او در درمانگاه سرم زده و پس از اقدامات اولیه درمانی، خانواده اش او را به خانه بازگردانده که با گذشت نیم ساعت دوباره حالش بد شده است. آنها با دیدن این وضع او را به بیمارستان منتقل کرده اند، اما با توجه به تلاش پزشکان مرد جوان بعد از دو ساعت در بیمارستان تسلیم مرگ شده است. خانواده اش مدعی بودند نمی دانند او به چه علت این بلا سرش آمده و فوت کرده است.

این درحالی بود که ماموران با تحقیق از مسئولان بیمارستان متوجه شدند مرد فوت شده مشکوک به بیماری تب کریمه کنگو است. با توجه به این که بیمارستان سردخانه ایزوله نداشته تا جسد در آنجا نگهداری شود، با هماهنگی قضایی قرار شد جسد مرد جوان به بخش ایزوله شده در سردخانه بهشت زهرای تهران منتقل شود. این درحالی است که نمونه برداری از جسد مرد فوت شده انجام گرفت و به آزمایشگاه ارسال شد. قرار است کارشناسان آزمایشگاه بعد از بررسی های لازم نظر خود را درباره مرگ او اعلام کنند. اگر مشخص شود مرگ این مرد بر اثر بیماری تب کریمه کنگو بوده، بعد از هماهنگی قضایی جسد او دفن خواهد شد، در غیر این صورت جسد به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد تا علت اصلی مرگ او مشخص شود.