آرشیو یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۴
ورزش
۱۸

روی خط نقل و انتقالات

بیت سعید در استقلال تهران

مهاجم سابق استقلال خوزستان با استقلال تهران به توافق نهایی رسید. شنیده شده حسن بیت سعید، مهاجم خوش تکنیک و گلزن استقلال خوزستان، با باشگاه استقلال تهران به توافق رسیده و قرار است امروز قراردادش را با این باشگاه امضا کند. اگر این خبر درست باشد شاید دلخوری کاوه رضایی از علیرضا منصوریان بیش از گذشته شود.

2 جوان در استقلال

حسن حیدری از پدیده های لیگ جوانان و فردین نجفی از بازیکنان رده پایه استقلال بعد از جلسه با پندار توفیقی، مسئول نقل و انتقالات استقلال، قرارداد خود را امضا کردند. پیش از این مهدی قائد، بازیکن جوان ایرانجوان بوشهر نیز استقلالی شده بود.

تکلیف کریمی دوشنبه مشخص می شود

در روزهای اخیر خبرهای مختلفی درخصوص احتمال جدایی کریمی از استقلال مطرح شده و حتی گفته می شود علیرضا منصوریان برای فصل بعد تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد. قرار است کریمی و مدیر برنامه هایش روز دوشنبه جلسه ای با مسئولان باشگاه استقلال داشته باشند. تکلیف ماندن یا جدایی این بازیکن دو روز دیگر قطعا مشخص خواهد شد.

بازیکن گل گهر در فولاد

حمید گلزاری امجد، بازیکن فصل گذشته تیم گل گهر سیرجان با قراردادی دوساله به فولاد خوزستان پیوست و به این ترتیب این بازیکن جوان به جمع شاگردان سیدسیروس پورموسوی در لیگ هفدهم پیوست.

بازگشت میرجوان به رشت

عماد میرجوان پس از دو فصل دوری از سپیدرود، مجددا به تیم خود بازگشت. این بازیکن 28 ساله فوتبالش را از جوانان سپیدرود آغاز و سپس با پیراهن بزرگسالان باشگاه در آخرین سال حضورش در سپیدرود عنوان آقای گلی لیگ دسته دوم را از آن خود کرد. همچنین سیدهادی موسوی با تمدید قراردادش با سرخ پوشان برای چهارمین سال متوالی در سپیدرود حضور خواهد یافت.

خرید پاسی گسترش

مهاجم فصل گذشته پاس همدان با عقد قراردادی به تیم گسترش فولاد پیوست. صادق رضانیا که سال گذشته در تیم دسته اولی پاس همدان توپ می زد، با عقد قراردادی رسما به عضویت گسترش فولاد تبریز درآمد. قرارداد این مهاجم با گسترش فولاد یک ساله است.