آرشیو یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۴
ورزش ایران
۱۰

واکنش محمودی به برخی حرف ها:کوته فکر ها دست از سرم بردارند

شهرام محمودی، یکی از ستاره های والیبال ایران که این روزها در تیم ملی حضور ندارد در پاسخ به این سوال که آیا دوست نداشت در ترکیب ایران حضور داشته باشد، گفت: من اصلا به این موضوع فکر نمی کنم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد و به شرایطم در سال آینده بستگی دارد. مصدومیت من تغییر زیادی نداشته است، اما کمی بهتر شده ام. تمریناتم را با بانک سرمایه شروع کرده ام و امیدوارم هر چه سریع تر به شرایط ایده آل برگردم.

محمودی در باره این که برخی ها عنوان کرده اند، وی دیگر انگیزه ای برای حضور در تیم ملی ندارد، گفت: این حرف ها خیلی بچگانه است و هیچ کس از بازی کردن برای تیم ملی کشورش ارضا نمی شود. واقعا این حرف ها خیلی خنده دار است و کسانی که این حرف ها را می گویند، کوته فکر هستند و دست از سرم برنمی دارند. نه تنها من، هر کس دیگر نمی تواند بگوید از حضور در تیم ملی خسته شده است.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره موسوی که مصدوم شده بود و بازی های ایتالیا را ازدست داد، اما در تهران به تیم ملی پیوست، گفت: قبل از رفتن تیم ملی به ایتالیا من با موسوی خیلی صحبت کردم و از او خواستم، با وجود مصدومیت به ایتالیا برود. اخلاق موسوی به گونه ای است که اگر احساس کند برای تیم ملی مفید نیست، خودش کنار می رود. در بازی با بلژیک با وجود این که مصدوم بود، دیدید که با 50درصد آمادگی چه بازی خوبی انجام داد.