آرشیو یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۴
فوتبال ایران
۱۱

جذب بازیکنی که مشکوک به مصدومیت است!

منصوریان باز هم اشتباهش را تکرار می کند؟

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال برای خط حمله استقلال در فصل جدید برنامه هایی در نظر دارد. او می خواهد خط حمله ای آتشین برای استقلال بسازد و در این راه می خواهد سه فوروارد داشته باشد.

فصل گذشته بار خط حمله استقلال روی دوش کاوه رضایی بود و این مساله باعث شد در نیم فصل اول فشار زیادی به این بازیکن وارد شود. او به همین دلیل قصد دارد برای فصل جدید سه فوروارد در استقلال داشته باشد. مهم ترین هدف منصوریان برای فصل جدید حفظ کاوه رضایی است اما در همین حال با سجاد شهباززاده مهاجم سابق تیمش هم مذاکرات خوبی داشته باشد. استقلالی ها می گویند کارانتقال این بازیکن به تیم شان تا حدودی قطعی شده و او دوباره پیراهن شماره 10 آبی ها را به تن می کند. بازیکن دیگری که مدنظر این مربی است، رحیم زهیوی نام دارد. او نیم فصل دوم سال گذشته در تیم الشحانیه قطر توپ زد. زهیوی به خاطر شرایط این تیم مجبور شد در دو برهه با وجود مصدومیت برای آنها به میدان برود و همین مساله باعث تشدید مصدومیتش شود. گفته می شود کشاله این بازیکن به خاطر همان ماجرا مشکل دارد و اگر هم به استقلال بیاید باید خیلی مراقب پای او باشند.

سرمربی استقلال فصل قبل از حفظ و جذب بازیکنانی که چنین شرایطی داشتند، ضربه سنگینی خورد. نمونه بارز آن جذب وریا غفوری بود که البته سرمربی آبی ها ادعا داشت او این بازیکن را به استقلال نیاورده است. غفوری در هفته های زیادی مصدوم بود و اواخر فصل هم نشان داد تا چه حد کیفیت فنی اش پایین آمده است. حفظ خسرو حیدری و مصدومیت سنگین این بازیکن در میانه های فصل هم برای منصوریان دردسر زیادی داشت. جذب کنعانی زادگان مدافع مصدوم ملوان هم از جمله اشتباهات دیگر بود. حالا برای همه این سوال پیش آمده چرا منصوریان باز هم دست روی بازیکنی گذاشته که آسیب دیدگی دارد. بی شک اگر استقلال زهیوی را جذب کند، هیچ بعید نیست بار دیگر خاطره وریا و کنعانی زادگان برایش تکرار شود.