آرشیو یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۶۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی خبر داد: دستگیری گردانندگان 6 سایت قماربازی با گردش مالی 160 میلیارد تومان

رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی ازشناسایی و دستگیری مدیر و گردانندگان 6 سایت قماربازی در استان خبر داد.

تبریز- خبرنگار کیهان: محسن محمودی در جمع خبرنگاران از دستگیری باند شرط بندی و قماربازی آنلاین در سطح استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: بعد از شناسایی و دستگیری اعضای اصلی، این باند منهدم شد.

وی افزود: گردش مالی این باند حدود160 میلیارد تومان بود و تعداد پنج نفر از اعضای باند دستگیر شدند و تجهیزات زیاد الکترونیکی به همراه ارز هایی که به دلار تبدیل شده بود از آنان کشف شد.

وی افزود: موضوع قماربازی پوکر و فوتبال بود و تعداد 6 سایت قماربازی در این خصوص شناسایی شده و صاحب دیتابیس، مدیر و پشتیبانی کننده نیز دستگیر شد.

محمودی با بیان اینکه اعضایی که فعال بودند نیز شناسایی شده و تمامی در اختیار پلیس فتا هستند، افزود: 87 کارت اعتباری مربوط به بانک های مختلف به دست آمده و افراد زیادی نیز کارت خود را به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان به این افراد اجاره می دادند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید کارت هویتی خود را در اختیار کسی نگذارند و فریب این اقدامات را نخورند.

محمودی با اشاره به توقیف تعداد زیادی لوح فشرده، 11 گوشی همراه، نوت بوک، لپ تاب، چهار هارد، 2 آیمک، چهار سیم کارت، دلار، خودرو و غیره از این باند، اظهار داشت: حساب همه این افراد مسدود شده تا نتوانند از چرخه این حساب ها استفاده کنند.

وی گفت: در این عملیات افراد زیادی دستگیر شده و تعدادی هم در شرف دستگیری هستند.

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی با تقاضا از عموم مردم در خصوص مراقبت از فرزندان خود در ورود به فضای مجازی ابراز کرد: فریب تبلیغات یک شبه پولدار شدن را نخورید.

وی با تاکید بر اینکه مردم به هیچ وجه در سایت های قماربازی و جایزه عضو نشوند، گفت: افراد شیاد و اراذل و اوباش سایبری مردم را اغفال می کنند و برابر تحقیقات فقط سه درصد جایزه می دهند و مابقی پول های واریز شده را خودشان برمی دارند.