آرشیو یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۳۲
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

رادیوتراپی در بیمارستان بوعلی: خانم رجب پور در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که من مدت هاست که در بیمارستان بوعلی رادیوتراپی انجام می دهم و جلسه ای 800 هزار تومان پرداخت می کنم اما حتی دلشان نمی آید یک چسب ضد حساسیت به بدن بیمار بزنند چون یک سری از محل هایی در بدن را علامت گذاری می کنند و باید در طی یک ماه این علامت ها را روی بدن حفظ کنیم و از چسب های معمولی استفاده می کنند وقتی هم اعتراض می کنیم می گوینداین چسب ها گران و هر کدام 3 هزار تومان است در حالی که باید این کار را انجام دهند. 800 هزار تومان در هر نوبت می گیرند اما دریغ از یک چسب 3 هزار تومانی در این بیمارستان!

اشکال در سایت پیش فروش ایران خودرو: هموطن محترمی نیز چنین اظهار داشتند که ایران خودرو اعلام کرده است که یکی از محصولاتش را در سایت پیش فروش می کند اما چند روز است به هیچ عنوان امکان ورود به سایت اعلام شده و ثبت نام برای متقاضیان فراهم نمی شود و علت هم مشخص نیست.

ثبت نام سهام عدالت: آقای تسلیم خانی در تماس با ما عنوان کردند در آن زمان که سهام عدالت ثبت نام می کردند بنا به دلایلی موفق به ثبت نام نشدم که البته مانند من زیاد هستند. از مسئولان سوال داشتم که آیا امکان ثبت نام مجدد وجود دارد یا خیر؟