آرشیو شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۶۵
اخبار کشور
۲

رئیس مجلس: دولت آینده باید در چارچوب برنامه ششم حرکت کند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آینده باید در چارچوب برنامه ششم حرکت کند، گفت: مجلس تنها از کابینه ای حمایت می کند که تمام هم و غم آن ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، علی لاریجانی عصر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین افتخاری روحانی مبارز و نماینده اسبق مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید همبستگی داخلی بیشتر شود گفت: اختلافات همیشه زمینه بروز دارد و اینکه اختلافات را شعله ور کنیم صحیح نیست و همه باید سربلندی کشور را در گرو پیروی از رهبری بدانیم زیرا هر کجا که ایران به مشکل برمی خورد این ولایت فقیه است که ایران را از بحران ها نجات می دهد و دشمن سعی دارد با تفرقه بر نابودی اسلام بکوشد.

وی گفت: اگر این انقلاب قرار است پایدار بماند باید ولایت فقیه را مورد حمایت قرار دهیم. وی با اشاره به اینکه مسئله اصلی کشور اشتغال، تورم و صادرات است گفت: نمایندگان مجلس زمینه لازم برای اشتغال و کار جوانان فارغ التحصیل را در برنامه ششم دیده اند. لاریجانی افزود: باید پشتوانه های صنعتی و تبدیلی برای کشاورزان ایجاد که تا بتوانند مزید رونق اقتصاد روستاها باشند و در این راستا باید وام های ارزان قیمت در اختیار کشاورزان قرار داد و در روزهای آینده مجلس چنین طرحی را تصویب می کند و برای تولید در روستاها دولت اصرار دارد.