آرشیو یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۶
حوادث
۱۹

اخراج از کار، انگیزه اسیدپاشی

مردی میانسال که کارفرمایش را با اسید سوزانده بود، درجریان تحقیقات مدعی شد چون از کار اخراج شده دست به این کار زده است.

به گزارش جام جم، عصر پنجشنبه مردی با پلیس تماس گرفت و از وقوع اسیدپاشی در گاراژی در خیابان ولیعصر(عج) تهران خبر داد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند مردی میانسال در آنجا حضور دارد و بطری حاوی اسید کنارش افتاده است.

ماموران مرد اسیدپاش را در صحنه حادثه بازداشت کردند. او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی تهران و مردی که قربانی اسیدپاشی شده بود، به بیمارستان منتقل شد. دیروز عامل این اسیدپاشی برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در جریان تحقیقات گفت: 40 سال است که به عنوان مکانیک در تعمیرگاه های مختلف کار می کنم. متاهلم و پسری جوان دارم. مدتی نزد شاکی کار می کردم، اما با او دچار اختلاف شدم و مرا اخراج کرد. همین باعث شد از این مرد کینه به دل بگیرم.

وی افزود: درصدد انتقامگیری از او بودم تا این که یک روز قبل از وقوع حادثه به مغازه ای رفتم و از آنجا بطری اسید خریدم. عصر پنجشنبه با سوار شدن به خودرویم به سمت گاراژ رفتم. خودرو را کنار خیابان پارک کردم و بعد با برداشتن بطری اسید وارد آنجا شدم. همه جا را جست وجو کردم و همان موقع کارفرمایم را یافتم.متهم ادامه داد: با دیدن وی خشم و کینه ای که از او بابت اخراجم و اختلاف مالی داشتم، بیشتر شد. همان موقع در بطری اسید را باز کردم و روی بدن و چهره اش پاشیدم. او فریاد می زد سوختم سوختم و کمک می خواست. می خواستم فرار کنم که نشد. دقایقی نگذشته بود که با فریادهای کمک خواهی قربانی حادثه افرادی که در آن محل بودند، به ما نزدیک شدند. یکی از آنها به پلیس زنگ زد.

متهم به اسیدپاشی با قرار قانونی به پلیس آگاهی منتقل شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.