آرشیو دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶، شماره ۸۹۷۹
ورزش
۱۱

گوناگون

مدال نقره رکابزنان درژاپن

مهدی سهرابی و محمد رجبلو دو نماینده دوچرخه سواری ایران در رقابت های کاپ ژاپن به مدال نقره دست یافتند.دراین مسابقات کشورهای استرالیا، هنگ کنگ، ژاپن، هلند، ماکائو، تایلند، مالزی، روسیه وایران حضور داشتند.

زلاتان در منچستر می‎ماند

طبق ادعای روزنامه انگلیسی زلاتان و باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیدند که ستاره سوئدی بعد از پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری کارش را درجزیره ادامه دهد.

11تکواندوکار باقی ماندند

آخرین مرحله ازرقابتهای تکواندو انتخابی دانشجویان با کسب مجوز حضور برای 11 تکواندوکار به پایان رسید.بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از روز 28 مرداد در چین تایپه برگزار می شود.

توافق جباروف با استقلال

جباروف هافبک ازبکستانی تیم استقلال با این تیم توافق رسید و به احتمال زیاد امروز به اردوی این تیم در ارمنستان اضافه می شود.

بازگشت وزنه بردارطلایی

سهراب مرادی، مرد طلایی وزنه برداری ایران در المپیک که مدتها به دلیل برخی مشکلات از جمله مسائل مالی به اردوی تیم ملی نیامده بود، دیروز به جمع اردونشینان تیم ملی پیوست.

فوتبال دربرزیل قربانی داد

یک هوادار فوتبال بعد از شهرآورد برزیل میان تیم های فلامینگو و واسکودوگاما در اثر تیراندازی جان خود را از دست داد. وسه تن دیگر زخمی و پس ازمداوا از بیمارستان مرخص شدند.

ملی پوش فوتبال امضا کرد

مدافع فصل گذشته پرسپولیس با قراردادی 2 ساله با تیم اوستنده بلژیک امضا کرد.رامین رضائیان ملی پوش ایران با تست های لازم موفق شد رضایت کادرفنی این تیم را جلب کند.

فرانسه فاتح لیگ والیبال شد

برزیل درخانه نتوانست فرانسه را درفینال لیگ جهانی والیبال از پیش رو بردارد و خروس ها توانستند با برتری مقابل این تیم فاتح جام شوند. فینال لیگ جهانی والیبال در برزیل برگزار شد.

کشتی گیر، رئیس جمهورشد

خالتما ملی پوش قدیمی کشتی مغولستان با پیروزی درانتخابات به عنوان رئیس جمهوراین کشور معرفی شد.این آزادکار اسبق تیم ملی مغولستان، حریف عسکری محمدیان دارنده دو مدال نقره المپیک بود.