آرشیو شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۶
ورزش
۹

انتقاد «ویری» از خریدهای متوسط اینتر

در روزهایی که اخبار نقل و انتقالات میلان داغ است و هر روز خبری در مورد ورود یک بازیکن سرشناس دیگر به سن سیرو منتشر می شود، اوضاع در اردوگاه رقیب سنتی آنها کاملا معمولی است و خریدهای اینتر کمتر مورد توجه رسانه ها و مطبوعات ایتالیایی قرار می گیرد.

همین موضوع باعث شده تا بازیکنی همچون کریستین ویری، مهاجم سابق اینتر از سیاست این باشگاه در فصل نقل و انتقالات تابستاتی انتقاد کند.

اینتر در تابستان کنونی تنها دنیله پادلی، بورخا والرو و میلان اسکرینیار را به خدمت گرفته است. در همین رابطه ویری، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا به Sky Sport Italia گفت: اینتر به قهرمان ها نیاز دارد، خرید بازیکنان متوسط بس است. این مساله حتی موجب شده صدای انتقاد طرفداران اینتر نیز بلند شود و آنها در شبکه های مجازی نسبت به این موضوع اعتراض کرده اند.البته مدیران و سرمربی اینتر از این وضعیت کاملا راضی هستند. لوچیانو اسپالتی، سرمربی اینتر با بیان این که اجازه دهید رقیب سنتی هر کاری که دوست دارد انجام بدهد، گفت: ما راه مخصوص خود را طی می کنیم و از موفقیت خود در این مسیر کاملا مطمئن هستیم. اینتر که فصل قبل لیگ را پشت سر میلان به پایان رساند، عقیده دارد که رقیب شان کاری طولانی برای رسیدن به دوران اوج پیش رو دارد و هزینه های گسترده آنها نیز به همین علت است. اسپالتی نیز به این موضوع اشاره کرد که اینتر در لیست بازیکنان کنونی خود استعدادهای فراوانی دارد که هنوز نتوانسته اند توانایی اصلی خود را به نمایش بگذارند. به عقیده کارشناسان، یکی از دلایل آمدن اسپالتی به اینتر نیز استفاده از پتانسیل این بازیکنان است.