آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۵۵
صفحه آخر
۲۴
توئیت  نامه

آقای میرسلیم! حالا چی میگی؟

# با مولاوردی

«اوایل امسال با مولاوردی مصاحبه داشتم و گفت دیگر هیچ عذری برای نداشتن وزیر زن قبول نیست! حالا خودش هم شاید نباشد! آقای روحانی ناامیدمان نکنید» این چند روز توئیتر به ماندن یا نماندن شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان بسیار پرداخته است. نمونه اش همین توئیتی که یک خبرنگار کرده و از حسن روحانی خواسته است پای خواسته هایش بماند.

هشتگ با مولاوردی هشتگی بود که به کمک آن کاربران توئیتر سعی داشتند درباره کارنامه کاری مولاوردی و اهمیت بودنش در کابینه بنویسند. آنها هر کدام به بخشی از فعالیت های او اشاره می کردند و معتقد بودند از جمله افرادی بود که هم کارش را درست انجام داد و هم در امور مربوط به زنان بسیار توانا عمل کرد.

#میرسلیم

مصاحبه مصطفی میرسلیم که کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات اخیر بود با روزنامه عطر یاس بسیار حاشیه ساز شده است. سخنان میرسلیم درباره قالیباف، رئیسی و روحانی حالا در توئیتر دست به دست می شود و همه درباره اش نظر می دهند. بخصوص آن بخش از سخنانی که درباره رئیسی و روحانی گفته است: «روحانی می رود و با شجریان که در ماه رمضان ربنا می خواند و رئیسی می رود با تتلو که تصاویرش با آن وضع در اینترنت پخش شده بود.»

یا مثلا این جمله که «وقتی تتلو را در کنار رئیسی دیدم با خودم گفتم این چه کاری بود که آقای رئیسی کرد؟

در دلم گفتم کار تمام شد و رئیسی از این کار ضربه خورد.» خلاصه که مدام حرف های عجیب میرسلیم دست به دست می شود و کاربران زیادی می پرسند حرف های میرسلیم بخصوص درباره قالیباف چرا در مناظره ها گفته نشد و حالا که تکلیف دولت مشخص شده گفته می شود؟ پرسشی که مثل خیلی از پرسش های دیگر پاسخ روشنی درباره اش وجود ندارد.