آرشیو چهارشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۲
ورزش
۱۸

چمنیان: شناخت خوبی از رقیبان جهانی به دست آوردیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران تاکید کرد از حریفان این تیم که در جام جهانی باید مقابل آنها صف آرایی کند، شناخت کافی به دست آورده است.

عباس چمنیان درباره وضعیت این تیم در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی زیر 17 سال در هند، گفت: روند تیم بسیار خوب است و بازیکنان از نظر تاکتیکی شناخت خوبی از هم دارند. ما بازی های آلمان، گینه و کاستاریکا را هم تماشا کرده ایم و تمرین هایمان را بر اساس بازی آنها برگزار می کنیم. سرمربی تیم ملی زیر 17 سال درباره بازی با فرانسه و مکزیک در کشور اسپانیا در فاصله چند روز مانده به رقابت های جام جهانی هند، گفت: این دو بازی کمک بسیار زیادی به ما می کند و برای تیم ملی بسیار مثمرثمر است. در تلاشیم شهریورماه بازی با غنا را در تهران داشته باشیم، اما آنها هنوز پاسخی قطعی برای برگزاری بازی به ما نداده اند.

او با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی زیر 16 سال برای حضور در رقابت های مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا که شهریورماه در همدان برگزار خواهد شد، گفت: اردوی یاسوج برای ما بسیار خوب بود و نوید روزهای خوبی را می دهد. یک بازی دوستانه را با تیم دنای یاسوج برگزار کردیم که صرف نظر از پیروزی 6 بر یک، بازی خوبی انجام دادیم و عملکرد بازیکنان بسیار خوب بود و امیدواریم در رقابت های مقدماتی آسیا موفق ظاهر شویم.