آرشیو پنجشنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۶۵
ایران زمین
۱۹

روی خط خبر

قطار حومه ای تهران - پیشوا به مترو تهران متصل می شود

ورامین - خبرنگار «ایران»/ اجرای طرح قطارحومه ای تهران - پیشوا در شهرستان ورامین رو به پایان است و تا پایان مرداد ماه، این خط حومه ای به شبکه مترو تهران متصل می شود.«امین بهلولی» سرپرست شرکت اجرا کننده این طرح اعلام کرد: طرح مذکور از تهران تا قرچک انجام شده، اما متاسفانه در قرچک با معارضان برخورد کرده ایم، از سوی دیگرشهرداری قرچک نیز سال گذشته کارگاه ما را در این منطقه تعطیل کرده و همین مساله باعث بروز مشکلات عدیده ای شده است.

وی با بیان اینکه اگر شهرداری قرچک وارد عمل شود مشکلات معارضان حل خواهد شد، افزود: در قرچک شهرداری و فرمانداری کاری به معارض ندارند و اقدامی انجام نمی دهند، اما در ورامین فرماندار کار را به دست گرفته و معارضان را جمع آوری و مذاکره کرده و به همین دلیل نیز مشکلات برطرف شده است.

اجرای محدودیت ترافیکی پایان هفته درجاده چالوس

باتوجه به تعطیلی آخرهفته، محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اجرا می شود.«رضا گودرزی»، رئیس پلیس راه استان البرز درگفت و گو با ایرنا، افزود: با اجرای این طرح، تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 فردا جمعه 20 مرداد ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 21 مرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت 15 روز جمعه (20 مرداد ماه) تا ساعت یک بامداد روز شنبه (21 مرداد ماه) از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه درمدت زمان مقرر بارترافیکی تخلیه نشود ساعت اعمال محدودیت افزایش خواهد یافت. به گفته گودرزی، ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.