آرشیو پنجشنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۶۵
خوانندگان
۱۶

نقد خوانندگان

پخش برنامه های آموزشی در تلویزیون

آقای فریبرز کیانی: مقاله ای با عنوان دست هایی که گلخند می کارند روز سه شنبه چاپ شده بود. در مورد مبتلا به شکاف لب. بچه هایی که به این دلیل در مدرسه مورد تمسخر قرار می گیرند کاش در روزنامه یا تلویزیون آموزش داده می شد. تلویزیون به جای ضبط و پخش برنامه هایی که بی معنی و بی محتواست برنامه آموزشی پخش کند. بعضی برنامه ها با مجریانی که همیشه در حال ادا درآوردن هستند شب ها پخش می شود که بسیار بی معنی است و بدآموزی دارد. تلویزیون باید برنامه های آموزشی برای مردم بسازد و به بچه ها آموزش دهند که این بیماران را مسخره نکنند. شاید این مطلب به چشم رئیس صدا و سیما بخورد و ترتیب اثر بدهد. خدا پدر و مادر دکتر کلانتر هرمزی که به درمان این کودکان کمک می کند را بیامرزد. این زکات علم است که می پردازند.

مشکلات خصوصی سازی

آقای صادقی از کرج در تماس با روابط عمومی: برای خصوصی سازی مشکلاتی وجود دارد از قبیل مافیای قدرت و فساد، کارگر و بیمه و اداره کار که سد مهمی برای تولید است. هر تولیدی که کارگری را اخراج می کند باید تاوان و جریمه بسیاری را پرداخت کند. کارگاهی که مشغول به کار باشد کارگر خوب خود را اخراج نمی کند. اداره دارایی و مالیات بداند که باید کارگاه های جدیدالتاسیس تا چند سال اول از مالیات معاف باشند.کاغذبازی در ادارات مثل شهرداری، اداره آب و گاز و برق و... باعث می شود مردم سرمایه خود را در بانک سپرده یا املاک خرید و فروش می کنند که دردسر کمتری نسبت به کار تولیدی دارد.

انتقاد از بانک کشاورزی خرم آباد

آقای منصور سلیمانی از خرم آباد: معلم بازنشسته و جانباز هستم که ضامن وام شخصی به مبلغ یک میلیون تومان در بانک کشاورزی شعبه شهدای خرم آباد شده ام که مسئولان سرپرستی استان بدون اطلاع قبلی اقدام به مسدود کردن حقوق اینجانب و برداشت آن کرده اند. پس خانواده من چگونه امرار معاش کند. لطفا این مطلب را چاپ کنید.