آرشیو پنجشنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۶۵
سیاسی
۲۱

اخبار

سردار شریف: در جنگ رسانه ای هستیم

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به برخی موضوعات حاشیه ساز تصریح کرد: ما در جنگ رسانه ای قرار داریم و با این حال رسانه ای قدرتمند برای بیان مواضع خود نداریم و بسیاری از رویدادها بخوبی رسانه ای نمی شود.

به گزارش ایسنا، سردار رمضان شریف در مراسم تجلیل از خبرنگاران در تالار نخلستان قم با اشاره به حواشی که مقاطع مهم و تاریخ ساز در کشورمان را تحت تاثیر قرار می دهند، گفت: «دشمن درصدد منزوی کردن ما و نشان دادن چهره خشن از ماست و می خواهد ما را منزوی کند اما رسانه قدرتمند نباید چنین اجازه ای را بدهد».

وی تاکید کرد: «فضای رسانه ای باید بدرستی هدایت و مدیریت شود، امروز بسیاری از دشمنان اعلام می کنند می خواهیم سپاه را تحریم کنیم. این در حالی است که از روزی که سپاه با فرمان رهبری طراحی شد، هیچ روزی نبود که مورد غضب دشمنان نباشیم اما راه را پیدا کردیم و با ایستادگی راه قدرت را نشان دادیم».

انتقاد محمد هاشمی از سوء استفاده برخی افراد از نام «آیت الله»

یک فعال سیاسی تاکید کرد که بعد از رحلت آیت الله هاشمی تمامی افرادی که سمت هایی مرتبط با ایشان داشتند، نباید از آن عناوین استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، محمد هاشمی درباره استفاده از عناوینی برای اشخاص که به آیت الله هاشمی رفسنجانی مربوط می شود، گفت: در حال حاضر برخی افراد بعد از رحلت حضرت آیت الله هاشمی که در گذشته سمتی همچون مشاور ایشان داشتند، هنوز از این عناوین استفاده می کنند که بعد از رحلت ایشان این کار معنا ندارد و نوعی سوء استفاده از نام ایشان است و نباید این گونه باشد.

وی ادامه داد: هیچ کس نباید از این عناوین بعد از رحلت فردی برای خود استفاده کند و من از رسانه های مکتوب، فضای مجازی، صوتی و تصویری درخواست می کنم که از چنین عناوینی برای افراد استفاده نکنند.