آرشیو شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۹۴۰
سیاست
۲

خبر

دستور رئیس جمهوری برای رسیدگی به وضعیت کروبی

شرق: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه پس از عیادت از حجت الاسلام مهدی کروبی گفت: «بر اساس خواسته رئیس جمهوری به اتفاق همکاران به عیادت ایشان رفتم، الحمدلله شرایط تغذیه ای و فشار خون و ضربان قلبشان خوب است و وقتی شرایط جسمی او به ثبات برسد، با تصمیم پزشکان معالج و خانواده ایشان، می توانند مرخص شوند». به گزارش ایرنا، حسن قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: «نیمه شب چهارشنبه، به من اطلاع دادند آقای کروبی پس از آنکه چند ساعتی غذا میل نکردند، شرایط ضربان و فشار خونشان مناسب نبود و به همین دلیل به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و رسیدگی قرار گرفتند». او درباره آخرین وضعیت حجت الاسلام کروبی گفت: «رسیدگی کامل به ایشان انجام شده است و وضعیت فشار خون، ضربان قلب و تغذیه ایشان تحت کنترل است.»

صحت انتخابات شورای شهر لواسان در 3مرحله تایید شد

ایسنا: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران مطالب منتشرشده درباره ابطال انتخابات شورای شهر لواسان را بی پایه و کذب برای تحت الشعاع قراردادن انتخاب شهردار عنوان کرد. علیرضا رحیمی با اشاره به طرح برخی شایعات درباره انتخابات شورای شهر لواسان مطرح کرد: با توجه به فرایند سالم انتخابات لواسان این انتخابات بعد از انتخابات شورای شهر تهران سالم ترین انتخابات بوده و مطالبی که درباره ابطال انتخابات شورای شهر لواسان مطرح شد، اساسا درست نبود.

محکومیت حوادث بارسلون

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت اقدامات تروریستی و ضدانسانی در بارسلون اسپانیا با دولت، ملت و خانواده قربانیان و مجروحان این جنایت هولناک ابراز همدردی کرد. بهرام قاسمی خاطرنشان کرد: پس از شکست های میدانی و پی درپی تروریست های افراطی در منطقه، گسترش عملیات کور تروریستی در اقصی نقاط جهان در دستور کار این جانیان قرار دارد و کشتار مردم عادی و بی گناه از اهداف شوم آنان است. وی افزود: امروزه هیچ کشوری حتی حامیان آشکار و نهان تروریست ها نمی توانند از این خطر و بلای نکبت بار جهانی احساس امنیت کنند».