آرشیو سه‌شنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۰۳
اخبار کشور
۱۰

نماینده مردم کردستان در خبرگان: سپاه کردستان سبب آبادانی مناطق محروم استان شده است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان خواستار توجه بیشتر دولت شد و از زحمات سپاه این منطقه در آبادانی مناطق محروم تشکر کرد.

ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر دیروز در دومین جشنواره برترین های مساجد که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مساجد سنگر «عبودیت، وحدت، اتحاد، عشق و علاقه» مسلمانان به ذات خداوند است.

وی گفت: در نزد خداوند متعال اگر آسمان ها و زمین از بین بروند بهتر از ریختن خون انسان های مسلمان است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهیدان نماد شرف و کرامت هستند و در میدان جنگ جهاد کردند و حماسه آفریدند تا آسایش و آرامش کنونی ایران اسلامی برقرار و پایدار باشد.

قدردانی از تلاش های سپاه بیت المقدس

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با آرزوی طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلاب گفت: سپاه بیت المقدس کردستان باعث «آبادانی مساجد و مناطق محروم» استان شده و از تلاش و زحمات شبانه روزی «سردار رجبی» و تمامی فرماندهان این مجموعه تشکر می کنم.

ماموستا رستمی با تاکید بر خدمت کردن در مساجد و حفظ جایگاه این مکان مقدس افزود: مساجد مرکز وحدت، محبت، اتحاد، الفت، علاقه و تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به اهمیت برپایی نماز جمعه و جایگاه ویژه مساجد اظهار کرد: نشستن در مساجد برای رضایت مندی خداوند و نشستن در بهشت برای رضایت مندی نفس است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسالت پیامبر عام بوده و محدود به مکان، زمان و قشر خاصی نیست،گفت: مساجد دانشگاه عام پیامبر است و باید مکانی باشد که مشکلات مردم در آن حل شود؛ مسجد بیت المقدس که زیر جنایات استکبار و اسرائیل آدم کش بوده مرکز انبیا، اولیا، عرفان و معنویت است.

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان گفت: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است و باید دولت مشکل بیکاری جوانان را حل کند.