آرشیو سه‌شنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

«پژمان» به آی فیلم می آید

پخش سریال طنز پرطرفدار «پژمان» که اولین حضور پژمان جمشیدی در دنیای بازیگری را کلید زد، از آی فیلم آغاز می شود. به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه تلویزیونی پژمان به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگینی که در بهمن سال 91 از شبکه سه سیما پخش شده بود، از امشب ساعت 20 برای علاقه مندان به سریال های ایرانی، از این شبکه روی آنتن می رود.

سریال جدید اسعدیان کلید خورد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سوگند» به کارگردانی همایون اسعدیان حدود 15 روز است که آغاز شده است. به گزارش فارس، تهیه کنندگی این اثر را حسین طاهری به عهده دارد و گروه هم اکنون در دانشگاه تهران مشغول کار است. از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی سوگند، می توان به فاطمه معتمدآریا، علیرضا کمالی و... اشاره کرد. سریال سوگند، سال آینده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

ترویج فرهنگ بخشش در جامعه

رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» امروز ساعت 9 به موضوع ترویج فرهنگ بخشش در جامعه خواهد پرداخت. به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد، حاج رضا عمادی کارشناس مذهبی به همراه دکتر سعید معیدفر جامعه شناس در برنامه امروز در خصوص سیره گفتاری زندگی امام جواد (ع) و تاثیر آن بر زندگی کاری و مالی و تعاملات گفت وگو می کنند. همچنین موضوع چگونگی ارتقای فرهنگ بخشش در جامعه نیز در برنامه مطرح خواهد شد.