آرشیو سه‌شنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۳
ورزش
۱۸

قبل از 90

* کرانچار، سرمربی سپاهان قبل از بازی با سپیدرود: تیم سپیدرود در دیدارهایی که برابر تیم های پیکان و گسترش داشت، از نظر دوندگی مستحق پیروزی در هر دو بازی بود.

بازیکنان این تیم میزان دوندگی بسیار بالایی دارند، اما خط دفاعی این تیم در فشار حریف مرتکب اشتباهات انفرادی می شود. با این وجود ما به هیچ وجه دست از برنامه مان برنمی داریم و از همه خطوط استفاده خواهیم کرد. در بازی برابر سپیدرود غفلت نمی کنیم و از بازیکنان در این چهار روز خواستم همه تمرکز خود را بگذارند که حداقل اشتباهات را داشته باشند تا با آرامش خاطر وارد تعطیلات شویم و تیم را آماده کنیم.

* یحیی گل محمدی، سرمربی تراکتورسازی قبل از بازی با سایپا: ما یکسری مشکلات مانند مصدومیت بازیکنان داریم که کارمان را سخت کرده است، اما در هفته گذشته تمرینات خوبی را سپری کردیم. ما آمادگی اجرای نمایشی خوب مقابل سایپا را داریم و من مطمئنم که بازی جذابی خواهد شد. سایپا تیمی است که به دنبال فوتبال بازی کردن است و تیم ما نیز چنین شرایطی دارد. تقابل دو تیم به نظر من یک بازی فنی و باکیفیت بالا از آب درخواهد آمد.

* علی دایی سرمربی سایپا قبل از بازی با تراکتورسازی: من برای تراکتورسازی و هواداران این تیم احترام خاصی قائلم. به عقیده من تراکتورسازی در چند بازی قبلی خود بدشانسی آورده است. به همین خاطر بازی سخت و حساسی داریم. البته با توجه به نتایجی که گرفته ایم، دوست نداریم موقعیت مان به خطر بیفتد، به همین خاطر با تمام وجود سعی می کنیم بازی را ببریم.