آرشیو یکشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۹۰۱۹
سیاسی
۳

بهره برداری از پروژه ای رو بنایی و زیر بنایی هفته دولت در شهر جدید هشتگرد

عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از افتتاح و بهره برداری پروژه های رو بنایی و زیر بنایی همزمان با هفته دولت در شهر جدید هشتگرد خبر داد.

دکتر شیرزاد یزدانی ضمن تبریک هفته دولت رسالت شرکت عمران شهرجدید هشتگرد را بر ایجاد شهری سرزنده و دارای اقتصاد و معیشت پویا در اجتماعی همبسته با نشاط و مشارکت جو و در محیطی سالم و شایسته زندگی امروزی دانست و گفت: در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم بود و دست همه سرمایه گذاران و علاقه مندان به توسعه شهرجدید هشتگرد و همه مردم شهر را برای مشارکت در توسعه کیفی زیستگاه مشترک خود می فشاریم.

وی خاطر نشان کرد که با توجه به اهداف این شرکت خوشبختانه همزمان با هفته دولت بهره برداری از پروژه ای رو بنایی و زیر بنایی با اعتبار 1063 میلیارد ریال در شهر جدید هشتگرد صورت گرفته است. عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها در حدود مبلغ 1063 میلیارد ریال هزینه شده است که از این مبلغ 974 میلیارد ریال بابت 1838 واحد مسکن مهر و 89 میلیارد ریال بابت پروژه های روبنایی از قبیل مدرسه 10 کلاسه، مسجد، کلانتری و زمین های ورزشی هزینه شده است. شایان ذکر است ورود شهر جدید هشتگرد به بازار سرمایه در فرابورس برای تامین مالی و تحقق مراکز خدمات شهری با مشارکت گسترده مالی مردم شهر از دیگر برنامه های دردست اقدام برای گسترش خدمات عمومی و ارتقاء کیفیت زندگی در شهر جدید هشتگرد است که در نیمه دوم سال جاری با جدیت تمام در سرلوحه تلاش ها خواهد بود.