آرشیو سه‌شنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۲
صفحه آخر
۲۴
توئیت  نامه

به جای خودکشی با من حرف بزن

مناسبت های جهانی همچنان باعث می شود که توئیت هایی با موضوعات مرتبط با آن پست شود. توئیت هایی که هر کدام از زاویه دیدی متفاوت به ماجرا نگاه می کنند.

#خودکشی

یکی از این مناسبت ها روز پیشگیری از خودکشی است. هدف از نامگذاری این روز بدین خاطر بوده که گاهی یک حرف زدن ساده با آدمی که قصد خودکشی دارد می تواند او را از انجام این کار منصرف کند. به همین خاطر آدم های زیادی در این باره نوشتند. خبرنگاران آمارهایی از میزان خودکشی دادند و بعضی ها از تجربه های خود در این باره نوشتند.

#عبدالفتاح سلطانی

عبدالفتاح سلطانی وکیلی که حالا هشت سال است در زندان به سر می برد، یکی دیگر از آدم هایی بود که درباره اش این روزها نوشته شد. تقاضای آزادی اش و نگاهی به کارهایی که در زمینه های مختلف تاکنون انجام داده از جمله مضامینی بود که در این سلسله توئیت ها می شد دید.

#ژن خوب

با انتصاب شهردار مناطق مختلف تهران یا معاون شان همچنان بازار توئیت درباره ژن خوب در توئیتر داغ است. همچنان کاربران از انتصاب آقازاده ها به پست های مدیریتی عصبانی هستند و در این باره می نویسند. یک نفر هم نوشته بود لااقل مسئولان محترم دختران شان را هم برای مدیریت در نظر بگیرند و فرقی نگذارند.