آرشیو پنجشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۴
صفحه آخر
۲۴
توئیت  نامه

پرسپولیس زلزله و آیفون ویرانگر

سه اتفاق توئیتر فارسی را تحت تاثیر قرار داد. رونمایی آیفون، برد پرسپولیس و جشن خانه سینما، اتفاقاتی که هر کدام به نوعی در توئیتر بازتاب پیدا کردند.

#آیفون

اگرچه بسیاری ازکاربران درباره ویژگی ها و کیفیت آیفون جدید می نوشتند و سعی داشتند اخبار مربوط به آن را همزمان با برگزاری کنفرانس در توئیتر منعکس کنند اما بازار شوخی ها هم داغ بود. شوخی هایی که با قیمت و کیفیت آیفون می شد. خیلی ها نوشتند در جهت مبارزه با مصرف گرایی آیفون نمی خرند و خیلی ها هم با تمجید از گوشی های معمولی خود نوشتند که آیفون دوست ندارند. به هرحال محصول جدید شرکت اپل توجه اغلب کاربران توئیتر را به خود جلب کرده است،هرچند مشکلات تحریم و طرح رجیستری گوشی ها باعث شده درباره کاربرد آیفون در ایران خیلی ها دچار تردید شوند.

#پرسپولیس

بازی پرسپولیس و بردش مقابل الاهلی و راهیابی اش به چهار تیم برتر آسیا، باعث شد همه پرسپولیسی های توئیتر خوشحال شوند. جالب اینجا بود که بسیاری از استقلالی ها هم از این اتفاق خوشحال بودند و البته کل کل بین سرخ و آبی ها همچنان رواج داشت و حسابی گل کرده بود. به هر صورت این برد باعث شد خیلی ها به یاد حمله به سفارت عربستان بیفتند و مشکلاتی که بعد از آن گریبانگیر ایران شد بخصوص این بازی که به خواست عربستان نه در ایران و در ورزشگاه آزادی که در امارات برگزار شد.

#جشن خانه سینما

این جشن هم مثل خیلی از اتفاق ها و مراسم فرهنگی دیگر با حاشیه هایی همراه بود که این حاشیه ها در توئیتر انعکاس پیدا کرد. نظر درباره برگزیدگان جشن خانه سینما و ابراز خوشحالی از جایزه گرفتن فروشنده و اصغر فرهادی از جمله مواردی بود که در توئیت ها به چشم می خورد.