آرشیو شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۳
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

تمساح، خبرنگار را خورد

خبرنگار انگلیسی در سریلانکا خوراک تمساح شد.

خبرنگار روزنامه فایننشیال تایمز که برای تعطیلات به سریلانکا رفته بود در حال شستن دستانش بود که تمساح او را شکار کرد.

مرگ پیرترین پاندای جهان

پیرترین خرس پاندای جهان بعد از 37 سال عمر در یکی از مراکز پرورش پاندا در فوژو، شهری در جنوب شرق چین مرد. به گزارش بی.بی.سی، این پاندای مونث به نام باسی در 37سالگی عنوان پیرترین پاندای جهان را به خود اختصاص داده بود و گفته می شود هنگام مرگ معادل صد سال سن یک انسان را داشته است. سال گذشته نیز پاندایی دیگر به نام جیا جیا که 38 سال داشت در هنگ کنگ مرد.پانداهای غول پیکر سمبل چین به شمار می روند و بشدت از آنها محافظت می شود. اما بعد از دهه‎ها تلاش برای محافظت که بیشتر مدیون اقدام های چین است، وضعیت رسمی این پانداها از «در معرض خطر» به گونه های «آسیب پذیر» تغییر یافته است.

همبرگر لاکچری در لواسانات

یک رستوران دار در لواسان، همبرگر 250 هزار تومانی سرو می کند و بابت آن ریالی هم تخفیف نمی دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک روستوران دار که با لهجه آمریکایی صحبت می کند، در لواسان اقدام به سرو همبرگری به گفته خودش لاکچری کرده که 250 هزار تومان قیمت دارد و جایی هم برای تخفیف نگذاشته، نکته جالب تر این که برای خوردن این همبرگر، مشتریان باید از یک روز قبل وقت بگیرند و سفارش بدهند.

این رستوران دار درباره ویژگی های خاص این همبرگر به محتویات داخل آن که شامل خردل دیژان (مخلوط با خامه و ادویه)، شوید خشک شده، 12 گرم خاویار بلوگا (مخصوص فیل ماهی)، چهار تخم بلدرچین، پنیر بلوچیز (پرورده شده با کپک آبی)، پنیر شیرین برولون (محصول لهستان)، جوانه شبدر، نان نمکی، کره آب شده، فلفل سیاه و نمک بوده، اشاره کرد و در ادامه صحبت هایش گفت: دلیل گرانی آن لاکچری بودنش است و این که ایرانی ها چیزهای لاکچری را دوست دارند.