آرشیو دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۳۹۱۸
حادثه
۱۴

قتل

مرد همسرش را زیر خودرو کشت و فرار کرد

مهر| مردی که همسرش را با خودرو زیر گرفته بود و منجر به قتل او شده بود، دستگیر شد. سردار عبدالرضا ناظری: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: این مرد بعد از اینکه همسرش را با خودرویش زیر گرفت، متواری شد. ماموران در گفت وگو با خانواده مقتول دریافتند راننده خودرو که پس از وقوع تصادف از صحنه حادثه متواری شده همسر زن کشته شده بود و از مدتی قبل به علت اختلافات خانوادگی با هم دچار مشکل بوده اند. متهم پس از دستگیری گفت روز حادثه پس از مشاهده همسرش در خیابان و تعقیب وی در موقعیتی مناسب در حالی که مقتول قصد عبور از خیابان را داشته با خودرو وی را زیر گرفته و به سرعت از محل متواری شده است. از آنجا که متهم با قصد و نیت قبلی اقدام به قتل کرده بود با حکم قضایی و با صدور قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمد روانه زندان شد.

قتل برادر با ضربات چاقو

میزان| فردی که روز شنبه در یکی از محلات جنوبی شهر بوشهر در یک درگیری برادر خود را به قتل رسانده بود، دستگیر شد. سردار خلیل واعظی: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران کلانتری 13 بوشهر به منزل مورد نظر اعزام که فردی به هویت «ر، س» به منظور عوض کردن مسیر تحقیقات به پلیس گفت که برادرش به هویت «ج، س» بر اثر درگیری با سارقین زخمی شده و به قتل رسیده است. مقتول بر اثر ضربات متعدد چاقو در کتف، کمر و شکمش، فوت و خون آلود روی زمین افتاده بود. پس از حادثه برادر مقتول به عنوان مظنون دستگیر شد. متهم دستگیر شده 12 ساعت پس از دستگیری به قتل برادر خود با ضربات چاقو به علت اختلاف شخصی اعتراف کرد.

آمبولانس نرسید بیمار فوت کرد

مهر| یک جوان اندیکایی پس از سقوط از کوه به دلیل نرسیدن آمبولانس جان خود را از دست داد. ظهر شنبه یک جوان 18 ساله بر اثر سقوط از کوهستان های بخش چلو شهرستان اندیکا مصدوم شد. آمبولانسی که برای انتقال او به بیمارستان اعزام شده بود در آتش سوخت و مردم به وسیله خودروی شخصی این مصدوم را تا نزدیکی پایگاه اورژانس «پاآب شلال» رساندند ولی متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای نجات جان این مصدوم بی نتیجه بود.