آرشیو پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۳۸
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

علت حذف روحانی از تیم ملی کاراته

حسین روحانی، مربی تیم ملی کاراته پس از این که نام وی در فهرست اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا دیده نشد، از مربیگری در تیم ملی کناره گیری کرد.

مسابقات جهانی رده های پایه کاراته در حالی اوایل آبان در اسپانیا برگزار خواهد شد که اعضای تیم ملی و کادر فنی اعزامی به مسابقات جهانی طی دو روز گذشته راهی سفارت شدند و برای دریافت روادید کارهای قانونی خود را انجام دادند، اما در این میان نامی از حسین روحانی، مربی تیم ملی کاراته در فهرست ارائه شده به سفارت اسپانیا دیده نمی شود.

به همین دلیل مربی تیم ملی پس از نامهربانی هایی که فدراسیون کاراته با او داشت به طور رسمی از مربیگری در تیم ملی کناره گیری کرد.

وی در این باره گفت: دیگر تمایلی برای ادامه همکاری با فدراسیون ندارم. نمی خواهم برای فدراسیون حاشیه درست کنم، اما این رفتارها در شان و شخصیت من نبود و امیدوارم دیگر چنین برخوردهایی با مربیان دیگر نشود.

بعد از این صحبت ها محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته گفت: روحانی اگر اعتراضی دارد، چرا 10 مرداد که اسامی کادر فنی اعلام شده بود، اعتراض نکرد. برای اعزام به اسپانیا دو ماه پیش اسامی را اعلام کردیم، در آن مقطع قرار بود او مربی تیم ملی ازبکستان شود. به همین دلیل ما اسم او را به سفارت اسپانیا ندادیم، در حال حاضر نیز ما هیچ کاری نمی توانیم بکنیم چون پروسه گرفتن روادید در زمان باقیمانده کار سختی است. حسین روحانی واقعا کم لطفی کرده است.