آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۱
اقتصاد
۴

معاون اقتصادی رئیس جمهور:ترامپ می خواهد ثبات اقتصاد ایران را برهم بزند

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به این که امروز عده ای در دنیا به دنبال ایجاد تلاطم و التهاب در اقتصاد ایران هستند، اظهار کرد: مقصود رئیس جمهور آمریکا از این که مدام علیه برجام سخن می گوید این است که آرامش و ثبات اقتصاد ایران را برهم بزند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد نهاوندیان در نشستی با روسا و مسئولان اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور گفت: امروز آنچه حتی برای بدخواهان غیرقابل انکار است، آن است که ما از شرایط پرالتهاب و پرتلاطم به آرامش و ثبات در اقتصاد رسیده ایم.

نهاوندیان با بیان این که هدف بدخواهان ملت ایران التهاب افزایی و ایجاد تلاطم در اقتصاد کشور است، تاکید کرد: اگر واقعا دلسوز کشور و مخالف نقشه دشمنان هستیم باید آرامش در بازارهای کشور را مراقبت کنیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دشمنان ما می خواهند با هزینه کمتری برای خود به هدف التهاب زایی در اقتصاد ایران برسند و ما با هوشیاری نباید اجازه بدهیم تا این اتفاق بیفتد.نهاوندیان تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا فرصت های جدید اقتصادی در کشور را مدیریت کرده و آنها را در قالب شاکله جدید اقتصادی به انجام برسانیم.