آرشیو پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶، شماره ۳۹۴۵
اقتصاد
۴

ویژه

توسعه اهواز با تعامل و همدلی

منصور کتانباف، شهردار اهواز و محمد کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در دیداری بر ضرورت تعامل و همکاری در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم تاکید کردند. شهردار اهواز با اشاره به مشکلات موجود در شهر، اذعان کرد: متاسفانه اهواز از کلانشهر بودن صرفا آیتم های جمعیت و وسعت را داراست و فاقد شاخصه های دیگر است. پس باید با همدلی و تعامل در جهت توسعه اهواز بیش از پیش بکوشیم.

وی از شهرداری به عنوان یکی از محرکه های توسعه اهواز یاد کرد و گفت: سال ها است که دولت قرار است درآمدهای پایدار برای شهرداری ها تعریف کند، ولی نه تنها این موضوع محقق نشده بلکه عوارض که تنها درآمدهای شهرداری هستند به شکل های مختلف از قبیل تجمیع عوارض، ارزش افزوده و غیره در حال کاهش هستند.

توزیع برق مشهد، دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل

شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در گردهمایی روسای کمیته پدافند غیرعامل دستگاه ها و کارگروه های تخصصی 11 گانه شورای پدافند غیرعامل خراسان رضوی به عنوان دستگاه برتر بین 40 دستگاه استان معرفی شد. در این گردهمایی که با حضور حسینی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، کریمی معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور، مهندس مقدوری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد، از شرکت توزیع نیروی برق مشهد به دلیل کسب 100 امتیاز از 100 نمره ارزیابی دستگاه های استان تجلیل شد.